WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Alex Moet Blijven!

Alex zit bij ons in de klas en hij woont al bijna zijn hele leven in Nederland met zijn moeder en broertjes. Hij leeft al sinds kleins af aan in allerlei verschillende azielzoekerscentrums en ze hebben hem eigenlijk nooit echte zekerheid gegeven of een vaste verblijfplaats in Nederland. Nu horen wij dat hij ineens nadat hij bijna heel zijn leven in Nederland heeft gewoont dat hij terug naar zijn eigen land moet waar hij de taal niet kent en helemaal niks neer heeft, nu hij eindelijk een beetje wat heeft opgebouwd moet hij weg. Dit vinden wij niet kunnen! Alex moet blijven! ... doorgaan »

MOST READ